Alacak Yönetim Danışmanlık Hizmetimizi“Hukuki Danışmanlık ve Varlık Yönetim Şirketi“ hizmetlerinden ayıran en temel özellik Alacağın soruna dönüşmesini engellemek amaçlı yaptığımız danışmanlık hizmetidir.
Müşterimizin tahsilat gecikmesinden kaynaklı maliyetini en düşük seviyeye indirmeyi amaçlayarak satış maliyetini artırmayan çalışmalar yapıp, alacak takibi veya tahsilat ile ilgili ayrı bir departman kurmasına gerek bırakmadan (Sgk, Kıdem, yan haklar.. vb.) giderlerini hafifleterek , vadesi geçmiş alacakları sektörün getirmiş olduğu deneyimimizle Telefon görüşmesi en sık tercih edilen yöntem olsa da , gerektiği durumda borçlu kişinin adresinde çözüm odaklı , sektör ve firma bilgisine sahip kişiler tarafından görüşmeler sağlayıp, tahsilat sürecini profesyonel olarak sonuçlandırıyoruz.
İş sürecimiz Varlık yönetim şirketleri ile karıştırılsa da Varlık Yönetim şirketleri Banka veya Finansal alacağı bulunan kuruluşlardan borçları satın alırlar.Ancak biz Satın almaya gerek kalmadan anlaşma yoluyla çözüm sağlayarak Danışmanlığını yaptığımız firmanın borçlu müşterisi ile arasındaki iletişimi en doğru şekilde sağlayıp, yönettiğimiz firmanın cari nakit akış hızını artırıp aynı zamanda görüşme içinde olduğumuz süre boyunca firmanın borçlu müşterisi ile ticari ilişkilerinin devam etmesi için çalışmalar yapıp, firmanın kendi departman çalışanı gibi hizmet sunarak , tüm alacağın direkt olarak müşterimizin hesabına yapılması adına çalışmalarımızı ilerletiyoruz
Şeffaf bir çalışma şeklimiz olmakla birlikte , Profesyonel olarak kesinlikle sıkı takip edilmesi gereken bir süreç olduğundan bilgi ve tecrübemizle danışmanlığını yaptığımız firmanın, müşterisi ile arasında uzun süreli ticari faaliyetini koruyarak alacak çözümünü sağlayarak sonuçlandırıyoruz.
İcra takibi başlatmayız , Ancak etkili tahsilat politakamızla açık hesap kalmayana kadar sistemli bir şekilde çalışmalarımızı devam ettiriz.
Katkı sağlayacağımız Finansal Süreç;
Vadesi geçmiş olmasına rağmen ödeme yapmamış müşterilerinizin alacakları için ciddi çaba harcanır kaybedilen zamanın yanında bütçe dengeleri bozulur , maliyet artar , karlılık düşer ve müşteri ile iş ilişkisinin sonlandırılması şeklinde sonuçlanır ve hukuki takip masrafları ise tüm kayıplara eklenerek uzun bir sürecin başlamasına neden olur.
Profesyonel olarak alacak yönetim yetkilisinin devrede olması ise finansal riskleri minimize ederek mahkemeye intikal etmeden danışmanlığını yaptığımız firmanın borçlu müşterisi ile arasında süreçlerini yönetip, finansal kayıpları önlemek adına ticari faaliyetinin uzun süreli olması da hedeflenerek sürecin sonuçlandırılması şeklinde olacaktır.
Ana ilkemiz olarak benimsediğimiz , “Doğru kişi, Doğru zaman ve Hızlı Tahsilat” çalışma şeklimizle iş ortaklarımıza çözüm üretmeye devam ediyoruz.
Faliyet Alanlarımız


Alacak Yönetim Danışmanlığı
Müşterimizin tahsilat gecikmesinden kaynaklı maliyetini en düşük seviyeye indirmeyi amaçlayıp, telefon görüşmesi en sık tercih edilen yöntem olsa da gerektiği durumda borçlu kişinin adresinde çözüm odaklı, sektör...


Tahsilat Danışmanlığı
Alacak Yönetimi ve Tahsilat Süreci ayrı uzmanlık alanlarıdır. Alacak yönetim süreci müşterimizin ilk fatura kesimi ile başlar ve profesyonel etkin takip ile tahsilat süreci sonuçlandırılır. Tahsilat Süreci ise gecikmiş borcun...


Risk Yönetimi
İş yaptığınız veya potansiyel müşterilerinizden doğabilecek risklerinize ilişkin güncel ve ayrıntılı bilgilere iştirak içinde olduğumuz kuruluşlar ile birlikte yürüterek sunduğumuz Risk Yönetimi Çözümleri sayesinde ulaşabilirsiniz. Ülkemiz...